Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

10. Deafheaven - Sunbather


Η σχέση μου με το μέταλ είναι γενικά αρκετά καλή. Πέρασα αρκετά χρόνια λατρεύοντας μπάντες όπως οι Neurosis και οι Isis, και αν και έχω απομακρυνθεί αρκετά από αυτό το χώρο μου έχει μείνει η απαραίτητη οικειότητα μαζί του ώστε να μπορώ να ακούσω εύκολα τις κυκλοφορίες που θα δημιουργήσουν ντόρο μέσα στη χρονιά. Η αλήθεια με τους Deafheaven βέβαια είναι ότι αδίκως κατηγοριοποιούνται ως "μέταλ" αφού πέρα από τα ακραία φωνητικά και τη δίκαση πρόκειται για μια κυκλοφορία πιο κοντά στο post και το shoegaze παρά στο black metal, και αυτό φαίνεται από το ότι το hype γύρω από το "Sunbather" δημιουργήθηκε σχεδόν αποκλειστικά από τους οπαδούς του ευρύτερου "indie" χώρου. Δεν ξέρω αν τα επόμενα χρόνια θα αποδειχθεί όσο σημαντικός μου ακούγεται σήμερα, πάντως μοιάζει να ενώνει ετερόκλητα είδη και το αποτέλεσμα να ξεπερνά τις καταβολές του. Θα είναι λοιπόν η γέννηση κάτι καινούριου εν έτει 2013; Σίγουρα πάντως με αντικειμενικά κριτήρια (ή μάλλον με τα υποκειμενικά αντικειμενικά μου κριτήρια) είναι μέσα στους 2-3 καλύτερους δίσκους της χρονιάς και το "Vertigo" είναι μια μικρή οδύσσεια σε μια εποχή που η περιέτεια στη μουσική θεωρείται όλο και πιο περιττή.



Previously on blogovision:

11. Chvrches - The Bones of What You Believe
12. Danny Brown - Old
13. Janelle Monae - The Electric Lady
14. Queens of the Stone Age - ...Like Clockwork
15. FIDLAR - FIDLAR
16. Disclosure - Settle
17. Laura Marling - Once I Was an Eagle
18. The Knife - Shaking the Habitual
19. Speedy Ortiz - Major Arcana
20. Franz Ferdinand - Right Thoughts, Right Words, Right Action

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου